Schiphol/Buenos Aires - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu Schiphol/Buenos Aires - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu

Schiphol/Buenos Aires

Door: Margarita

Blijf op de hoogte en volg Margarita

06 Januari 2015 | Argentinië, Tres Arroyos

Zondag 4-01-2015 om 20.50 vertrokken we van Schiphol naar Buenos Aires. Maandag om 7.05 landen we in Seizar.
Er stonden twee taxi's op ons te wachten ( we waren met een groep van zes) zij brachten ons naar de plaats van bestemming. Dat was nog even 500 km rijden. Na twee pauzes om wat te eten en te drinken kwamen we in Tres Arroyos aan. (35 graden) Mijn zus en zwager stonden al op ons te wachten. Ze haden al onze bedjes opgemaakt, koelkast gevuld en het huisje gezellig gemaakt. Na een paar uurtjes van veel kletsen en lachen gingen hun weg en bleven we alleen achter. Nu lekker douchen wat eten en even naar het centrum, terrasje pakken en dan nog even naar familie in de stad. Vergeet het maar !!!! Het werd steeds donkerder en het begon me toch te stormen en een regen! Noodweer!!!!! (We hebben nog geen auto, dus we moesten lopen)dan maar op tijd naar bed. Lekker geslapen en ben weer vroeg op. (Tijdverschil 4 uur achteruit)