9 januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu 9 januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu

9 januari

Door: Margarita

Blijf op de hoogte en volg Margarita

10 Januari 2015 | Argentinië, Tres Arroyos

We haden net onze ontbijt op en kwam mijn zus en zwager met melk, yoghurt en eieren. Alles vers van de boerderij. Ze had een cake gebakken en meegenomen voor bij de mate ( Argentijns drankje, in plaats van koffie) na 10 minuten kwamen twee dochters aan de grote keukentafel zitten. Wat een gezelligheid, alle tijd hebben ze dan, na een half uur kwam nog een dochter met haar man. Even kletsen, even wat drinken. We hebben een grote woonkamer in het huis, we zijn er al 4 dagen maar we hebben daar nog niet gezeten. S'middags na de siesta zouden we naar een goeie oude vriend van Klaas en naar mijn broer.
Klaas zijn vriend ( Mario Cuervo)heeft een boerderij niet ver van de boerderij van fam. Schering ( de boerderij die mijn vader ooit gekocht heeft) En nu woont daar een zoon van mijn oudste broer.
Maar helaas, ik zei: zouden want de auto sloeg niet aan. Wat een pech. Er is een garage naast het huis maar die had geen tijd om de auto na te kijken. (Zei hij) nou ja maak niet uit, we blijven thuis. Gaan wandelen konden we ook niet want Klaas is een paar dagen geleden gestruikeld over een losse stoeptegel, en heeft last van zijn enkel. Pech!! Dan maar thuis blijven.

Tags: Pech