10 Januari 2015 - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu 10 Januari 2015 - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu

10 Januari 2015

Door: Margarita

Blijf op de hoogte en volg Margarita

12 Januari 2015 | Argentinië, Tres Arroyos

Al vroeg kwam Bertie (broer van Klaas) om te kijken waarom de auto het niet meer deed, gelukkig was het een kleinigheidje en konden we weer rijden. We zijn bij Mario Cuervo geweest. ( goeie kennis van Klaas) hij woond op het platte land, toen zijn we naar de boerderij van Schering geweest. Maar helaas niemand was er. Heb een beetje rond gelopen en toen maar weer weggegaan. We hebben nog heel wat gereden door grond wegens en kwamen bij een nichtje terecht, ook op het platte land. (Magdalena v.d.Berg).
Gezellig een paar uur bij haar geweest. Werd tijd om weer eens naar de stad te gaan, om boodschappen te doen, want de koelkast was bijna leeg. Zijn we in de supermarkt en komen we familie tegen. (Klaas en Laura v.d.Berg) het was inmiddels al 21 uur. Er wordt hier heel laat gegeten, dus we haden nog geen avond eten gehad. We besloten om uit eten te gaan met Klaas, Laura Pieter en de drieling v.d. Berg. Heel gezellig. Om 12.30 waren we weer thuis na een geslaagde zaterdag.