Dinsdag 20 januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu Dinsdag 20 januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu

Dinsdag 20 januari

Door: Margarita

Blijf op de hoogte en volg Margarita

02 Februari 2015 | Argentinië, Tres Arroyos

Smorgens op tijd naar mijn zus en zwager gegaan, op het platte land. We hebben daar de kippen, koeien, honden, groentetuin en de rest bekeken. Mooi boerderij. Tussen de middag stond de Bq natuurlijk alweer klaar. Weer, heerlijk vlees gegeten met verse groente uit de tuin. Uren aan tafel gezeten doordat we zoveel te vertellen haden. S'middags zijn we naar de boerderij van Dora en Marcelo geweest (Dora is een dochter van mijn zus Nelly en Marcelo is haar man) ze wonen ongeveer 20 km van mijn zus vandaan en hebben ook een mooie boerderij. Na alles te hebben bewondert gingen we naar binnen. (In huis was het lekker koel, buiten was het erg warm) voor dat we het door haden stonden de flessen wijn, sappen en bier op tafel. Heerlijke broodjes, taarten en koeken. Geen wonder dat de kilo's zo snel aankomen bij mij.
S'avonds weer naar de stad gegaan om met een rond buikje te gaan slapen. Weer een geweldige dag gehad.