Vrijdag 23 januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 januari

Door: Margarita

Blijf op de hoogte en volg Margarita

06 Februari 2015 | Argentinië, Tres Arroyos

Smorgens kwam Wim en Nelly en kinderen bij ons een mate drinken, het is dan zo gezellig. Nelly neemt melk, eieren, joghurt mee voor de kinderen, maar deze producten komen ook bij mij in de koelkast, heerlijk verser kan het niet. na een paar uur hebben we haat geen stem meer door al dat geklets. S'middags besloten om een siësta te houden. S'avonds zouden we met Tonie naar Hermie en Roelof gaan, afscheid nemen van Alberto, z'n vrouw en Christie. 5 uur zou Tonie bij ons zijn met de auto. Ze kwam lopend, bezweet en half huilend om 17.45 uur aan. pech met de auto, geen mobiel bij zich, dus ze moest ongeveer een kilometer lopen. Na auto naar garage gebracht te hebben. En de auto van mijn nichtje Marta mogen lenen. Zijn we op 21.30 nog bij Hermie terecht gekomen. Het was een toestand. Maar eind goed, al goed.

Tags: Toestanden