Zaterdag 24 Januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu Zaterdag 24 Januari - Reisverslag uit Tres Arroyos, Argentinië van Margarita Berg - WaarBenJij.nu

Zaterdag 24 Januari

Door: Margarita

Blijf op de hoogte en volg Margarita

06 Februari 2015 | Argentinië, Tres Arroyos

We kunnen de auto van mijn nichtje Marta lenen. We besluiten om te gaan toeren, we komen terecht bij de eerste boerderij van Klaas z'n ouders. Genaamd tambo Kraan. We stonden voor een groot dicht hek, na even te hebben getwijfeld hebben we besloten om te proberen om het hek open te krijgen, en ja hoor, gelukt, nu kijken of er mensen wonen of worden we weggejaagd, alles kan, vond het toch een beetje eng. We reden er rustig naar toe. Geen geblaf van honden. Gek! Het huis en de hokken enz stonden er nog, maar wel alles verlaten en verwaarloosd. Geen mens of hond te zien. Maar toch wel leuk, voor Klaas om hier rond te lopen na z'n 50 jaar. Toen zijn we naar de Sestona gegaan. Daar wonen nu de dames Verkuyl. Vroeger werd daar elk jaar een pic-nic van de Hollandse colonne gehouden. Nu niet meer. S'avonds zijn we naar Klaas en Laura gegaan. Piet, Klaas zijn broer was er ook. Om 11 uur zat Laura nog patat en vlees te bakken. Niet normaal, maar wel lekker. Tot 1 uur buiten gezeten, het was een warme mooie zomeravond.

Tags: Veel gedaan